مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:452024-01-09سياسي

پژمان فر: وضعیت آب شرب در مشهد بحرانی است 


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وضعیت آب شرب در مشهد بسیار بحرانی است و نگرانی های شدیدی ایجاد کرده است.

- نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وضعیت آب شرب در مشهد بسیار بحرانی است و نگرانی های شدیدی ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصرالله پژمان فر در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: متأسفانه وزیر آموزش و پرورش به رغم اینکه قبل از رأی اعتماد مطرح کرد که معلمان خرید خدمات را تعیین تکلیف می کنیم و در جلسه بعد از رأی اعتماد نیز تأکید کرد این اولین اقدام ما در وزارتخانه خواهد بود، اما تاکنون هیچ اقدام قابل توجهی انجام نشده است.

وی در ادامه اظهار کرد: تا جایی که 4 ماه است که این معلمان سر کلاس می روند اما هیچ نوع حمایتی نسبت به آنها صورت نمی گیرد و حتی حقوقشان نیز پرداخت نشده است.

از نایب رییس مجلس تقاضا دارم تا در این رابطه به وزیر آموزش و پرورش تذکر دهند که حداقل یک مساعده به این نیروها داده شود تا این وضعیت باعث نشود کیفیت کار آن ها زیر سوال برود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وضعیت آب شرب در مشهد بسیار بحرانی است و نگرانی های شدیدی ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژمان فر: وضعیت آب شرب در مشهد بحرانی است 

پژمان فر: وضعیت آب شرب در مشهد بحرانی است